דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקציב יום ההולדת 

מאת    [ 25/12/2012 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 1732 פעמים ]

 

היום כל אחד מאיתנו חושב כמה פעמים לפני שהוא מוציא כסף מכיסו, "תקציב" לאירועים הוא נושא בעייתי היום. למען האמת שוק ימי ההולדת, כמו גם שוק החתונות והאירועים בכלל, רחוק מלהיות זול, אך למרבה המזל- תמיד יש דרכים לעקוף את המחירים המטורפים ועדיין לארגן יום הולדת מושלם לילד שלכם. מובן שהכי חשוב לשם כך- לדעת איפה ומה לחפש. מיומנות נרכשת, אל דאגה.

תחילה תבדקו את השוק- לעולם אל תסגרו את הדבר הראשון שראיתם. יש אפשרות שיש אטרקציה זהה במחיר טוב יותר. וגם הפוך זה מצב אפשרי, אתם חשבתם תמיד למשל שהזמנת הפעלות יום הולדת לילדים מסוג כלשהו הן מאד יקרות- ובבדיקה מדוקדקת באינטרנט ובעיתונות אתם יכולים לגלות שלא כך הדבר, ובעצם ההפעלות זולות יחסית.

כמו כן תבדקו האם אתם יכולים לייבא דברים עצמאית- למשל לפעמים השכרה של מתנפחים אופניים או כל אטרקציה אחרת יכולה להוזיל משמעותית את המחיר.

איך אפשר להשיג את האווירה הנכונה מבלי להוציא הון על מנורות צבעוניות מסתובבות? על מנת לקשט את המקום אפשר לקנות סרטים לא יקרים בכל מיני צבעים, ולשלשל אותם מהתקרה. יוצר בסופו של דבר מראה חגיגי וצבעוני מאד. תקנו חבילות שלמות של בלונים- בכל חפיסה יש בלונים בכמות מספקת בצבעים שונים- גם זה תורם רבות לצבעוניות החדש. אתם יכולים להביא כלים חד פעמיים בצבעים שונים- זה עולה טיפה יותר מכלי חד פעמי רגיל, אך מוסיף רבות לאווירת יום ההולדת.

פרסים למשחקים ביום ההולדת לא חייבים לעלות 20 ש"ח, יש חנויות שניתן למצוא בהם פרסים קטנים וחמודים בשקלים בודדים. אל תשכחו שכאשר הילדים משתתפים בהפעלות הם בסך הכל מצפים למשהו קטן לקבל ליד- לא למתנת ענק. ולכן גם סוכריה על מקל או בלון מיוחד יכולים לספק את הסחורה במקרים כאלו.

אני אישית מאד ממליצה ליצור קשר עם המפעילים ליום הולדת שלכם טרם המסיבה ולוודא איתם מה כולל המחיר- הרבה פעמים המפעילים דואגים להביא פרסים לילדים, תפאורה תואמת את הפעילות, בלונים, מוסיקה ועוד דברים שונים- כל זה יכול לחסוך לכם הוצאות רבות ומיותרות.

ומה עם האוכל? תביאו אוכל שיתאים לגיל הילדים ולשעת האירוע. אם המסיבה בבוקר אין צורך להשקיע כסף לקניית פיצות סושי וכו'.. כריכים לילדים יכולים להיות מצויינים- וגם לא יקרים יתר על המידה. ילדים גם יהנו מאד מחטיפים, ואם אתם רוצים משהו מזין יותר אפשר להגיש פירות.
העוגה של הילד יכולה לעלות מעל ל-200 שח, אבל באמת שאין צורך. הכנת עוגה יכולה להוזיל את המחיר. גם אם את לא רוצה להכין עוגה, ניתן לקנות עוגה טעימה שתתאים לילדים ברבע מהחיר.

 

tzrina




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב